Wednesday, December 22, 2010

bila nak pakai uniform ni??

baru masuk 4 bln, tapi baju semua dah macam sarung nangka esp part perut & punggung. ingat nak tunggu masuk 2011 baru nak start pakai baju maternity. tp nampak gayanye, minggu depan nak x nak kena start pakai la. dah naik bosan dok ulang baju kurung yg sama je, maklum la dah makin limited bil. baju kurung yg boleh dipakai.

bukannye x nak pakai baju maternity awal2, tp yelah takut menyinggung plak sensitiviti org lain. yelah masa aku susah nak preggy dulu, sedih tengok org pregnant & dpt pakai baju maternity. kat opis ni pun ada yg sama kes dgn aku tu (i.e. yg susah nak preggy lps kahwin). jadi aku x nak la nampak happy sesangat (wpun dalam hati memang sgt2 happy)& menunjuk2 pakai baju maternity yg comel2, takut sedih plak dia org. lagi plak tu, ada yg sama time preggy ngan aku, tapi mungkin x de rezeki akhirnya miscarriage.

tapi x pela, niat aku nak pakai baju maternity ni sebab byk baju yang dah x muat nak pakai. kalau aku teruskan jugak pakai baju biasa, mmg mcm sarong nangka & nampak seksi terbonjol sana sini plak.

insyaAllah...aku doakan moga ada rezeki kengkawan opis untuk dapat @ tambah cahayamata lagi. AMIN YA RABBAL ALAMIN

No comments:

Post a Comment