Sunday, July 10, 2011

RECAP (SAMB LAGI...)

Recap 6
Ari sabtu 14 Mei aku & Hadi dah bleh keluar hospital. Tapi baby masih kena tahan. Memikirkan bil hospital yang nak ditanggung (bil bersalin je dah RM6000 lebih), terpaksa la aku balik dulu & tinggalkan baby bawah jagaan Dr. & nurses. Sedih memang sedih, tapi kalau duduk kat hospital pun not much I can do. Lagi pun aku batuk & selsema teruk, menjangkit dari Hadi. Takut nanti menjangkit plak kat baby. Nak menyusu badan pun, susu tak keluar lagi. Kalau balik rumah bleh usaha berurut keluarkan susu badan.
***************************************************

Recap 7
En. suami hari2 lawat baby kat demc. Lepas aku keluar demc, baby kena jaundice plak. So, kena la tahan lagi kat wad. Tapi baby dah x pakai tiub dan boleh minum susu direct dari botol. Alhamdulillah…Kandungan gula dalam darah pun dah ok.

19 Mei baby pun dah boleh balik. Seronoknya dapat peluk cium baby Khayla Hana.

Nama ni aku yang bagi. Dulu lepas kahwin dah buat perjanjian dengan en. suami. Kalau anak lelaki, dia yang bagi nama & anak perempuan pula aku yang bagi nama. So, sekarang fair & square la kan

No comments:

Post a Comment