Monday, January 30, 2012

AKU SAKIT MATA

Adoiiii sakit la mata aku nengokkan fesyen minah sorang ni. Plz la get a consultant ke hapa ke bagi betul skit apa yg ko pakai. Ni bukan nak mengutuk k. Tapi aku rasa minah ni kalo pandai pilih pakaian mesti bertambah cantik rupanyer. Satu lagi...rambut tu tolong la kemas skit. Kekadang tu dah macam baru bangun tido rupanye. Mekap pun biar la sesuai.

Cer tengok baju2 pilihan dia...

X kena langsung tang selendang @ ekor tu. Pastu pakai inner x sepadan. Nampak x sepadan sungguh.

Yang ni plak saiz baju macam terlebih besar. dah nampak lagi plump minah ni

Yang ni dari pinggang ke atas, nampak ok. Tapi ngape banyak sangat beropol kat ujung baju & kain dah nampak rendah & kembang semacam plak Eloknya kalau tang atas dah sarat, yang bawah tu biar la simple. Setakat kain je beropol ok la. Ni dengan baju skali beropol2

Dik...kalo badan tu plump x payah la pakai baju bunga lagi besar dari kepala. Aku pun suka kain bunga2 ni, tapi aku sedar diri ni kalo beli kain yang bunga ala2 comel je

Gambar kredit kepada web & blog yang ada watermark pada gambar tu ye.

2 comments:

  1. Pandai u comment...Moga2 this girl read this blog. Salam perkenalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. x la pandai pun psl nak komen fesyen ni. Cuma sayang...dia ni cantik, tapi pemakaian dia x menampakkan kecantikkan dia

      Delete