Monday, July 9, 2012

FAREEDA TO LET GO @ UNTUK DIJUAL

Salam...So ada 3 tudung Fareeda original aku nak let go. Masih suci x pernah berpakai lagi ok :-) Alasan nak jual: panjang ceritanya. Kononnya beli tudung dulu, pastu baru nak cari kain yang matching untuk dipakai sedondon. Sampai ke sudah, bayang kain pun x nampak. Aku rasa macam gelap je masa depan tudung ni untuk aku pakai. So, aku nak let go. Tudung2 ni aku beli end of last year @ awal tahun ni (nampak sgt dah tua) time sale.

Harga aku nak let go ni, RM120 kalau ambik sendiri @ kita jumpa kat mana2 area Klang, Shah Alam @ Putrajaya (hari bekerja saja). Kalau nak diposkan, sila lah tambah RM6. Kalau berminat plz email kepada zidasaddle@yahoo.com. Ni harga x buat untung k. Itu la harga yang aku beli, itu jugak la harga yang aku jual.

SOLD
SOLD
SOLD

No comments:

Post a Comment