Monday, July 23, 2012

MY HANA

Kita ni bab memunggah memang no.1. Paling best kalo dapat kacau ibu kita tengah lipat baju. Bila ibu lipat baju, selalunya babah kena jadi guard kita tau. Dah la ibu kita ni memang rajinnnn sangat lipat baju. Mesti dia tension bila kita kacau kan??? Kita bukan nak kacau, cuma kita x bleh la tengok benda2 tersusun elok. Lagipun ibu kita comel bila dia tengah geram.
Haaa....Apa la agaknya yang ada dalam handbeg ibu kita ni? Kita nak handbeg gak. Tapi apa kita nak letak ye dalm handbag tu??? Haaaa kita letak botol susu & pampers ok tak??
Amacam rambut kita, stylo x? rasanya dah berapa kali ibu sikatkan rambut kita ni. Tapi ibu sikatkan stylenye skema sangat. Ropol2 & kembang2 camni baru la stylo mylo. Nah..nak skit x biskut kita ni?
Ibu kita ni memang rajinnnn sangat memasak. Kesian kat kita. Kekadang tu terpaksa la masak sendiri. Ibu kita kata kita ni kuat makan sekarang ni. Badan pun dah debab. Tapi kita rasa ok je. Eh...ada sesape x yang tinggal dekat2 dengan rumah kita. Agak2 lapar, kita boleh singgah

No comments:

Post a Comment