Thursday, February 2, 2012

Fashion @ Golden Globe Awards

Aku rasa dah beberapa tahun x tengok Golden Globe awards ni. X ambik kisah pun sebab skrg ni x sekencang dulu tengok filem Hollywood ni. Tengok apa yang ada kat Astro tu je kalo sempat. Cuma aku suka tengok fesyen2 yang actresses pakai masa red carpet. Bila ditengok2 kekadang baju2 dia org tu lagi sopan dari baju artis kita kan???

Jom layan pakaian yang aku suka dulu ye untuk entry ni.


Hitam itu menawan...kalo kena gayanye
Suka ruffles kat bahagian bawah tu
Simple jer..tapi combination color, mekap & rambut nampak menarik
Macam burung merak...Suka colornye
Baru bersalin 6 bulan lepas dah vogue camni..Aku???Huhuhu
Dah berumur pun cantik & pilihan pakaian sesuai plak dengan umur. Nape ye sesetengah artis2 yg berumur kat tempat kita x bleh pilih pakaian yang sesuai dengan umur dia org??? Bukan la aku nak suruh bertudung, tapi jangan la seksi & sendat sana sini
Suka la lace2 ni
Anak beranak pakai cantik
Lace lagik...nude color memang trend kot sekarang ni. Lace hitam kat pinggang tu serlahkan penampilan baju ni kan
Walaupun berbadan besar & berkulit gelap, tapi kalau pandai pilih warna & design kan cantik rupanyer.
Woww...suka color & ruffles
Cantik la...x pening ke kepala designer & tukang jahit dia buat gelombang2 kat bawah tu hihihi
Baju ni nampak pelikkan?? Warnanye pun macam warna metallic. Top macam office wear. Smart & feminine @ the same time.

Ni memang ramai yang puji cantik kan?? Cuma tattoo tu je yg menyemak. Oh ye...Kepala lutut tu nampak cam kurang makan je kuang kuang kuang. Dengki la tu tgk org tu kurus keremping

No comments:

Post a Comment