Thursday, December 23, 2010

cantiknyee...


korang pun tau kan yg anak sulung mendiang puteri diana tu nak kahwin dah dengan tunang dia si kate middleton tu. jadi ramai la designer yg diminta dek media utk buat lakaran & assumption camne la wedding dress yg sesuai untuk kate middleton tu.

semuanye cantik2 i tell u...x caye cuba tengok ni (walapun ada yg sarat barat sgt). tapi masa mendiang puteri diana kahwin dulu pun wedding dress dia sarat banget, pastu dengan veil yg panjang berjela.

ok ok...ni gambo2 nye....

alberta faretti

channel


gucci


monique lhuillier


nina ricci


valentino


vera wang


badgle mischka


Elizabeth Emanuel (

Elizabeth Emanuel ni yang reka wedding dress puteri diana dulu tau


max azaria


nanette lapore


tommy hilfiger


Wah!!!!!!!!!!!!! naik rabun dah mata aku nengok sktches ni semua. tapi dalam banyak2 yang aku jumpa kat internet ni, YANG AKU X SUKA SEKALI... DESIGN YANG SATU NI. NI NAK GI WEDDING @ FUNERAL. SEDIH GITU AKU NENGOK BAJU NYE


yang aku suka ( x ikut susunan k)
1. valentino (flowy very girlish look)
2. alberta faretti (flowy)
3. gucci (elegant)

p/s: hopefully kate & william ni berjaya la tempuhi alam perkahwinan & lived happily ever after

No comments:

Post a Comment