Wednesday, December 29, 2010

SUDAH TERGODAAAA

hishhhh..aku sudah tergoda...aku tergoda terpesona.. oleh kerana mata dah tertengok handbag2 coach ni. tengok org lain pakai, aku pun teringin gak nak merasa. yelah keja penat2 kekadang kena gak reward diri sendiri kan.

tapi bila nengok kan reghe handbag coach ni, pikir beribu2 kali. kalau bg tau kat hubby sure geleng kepala dia. tp seperti biasa la statement dia: "DUIT AWAK, TERPULANGLA". masalahnye...bila duit sendiri la lg kedekut & menggigil rasanya bila nak d ulurkan tu.

ni la ghupe2 handbag yg aku geram nengok tu

reghenya: RM1990



regenya: RM1510




naik senget mulut aku ni nak nyebut regenya tu. geram je aku tengok kan beg2 ni. tp kalau betul la aku nak sangat, insyaAllah kalau la aku menabung skit2 bleh la beli beg ni. cuma bab x sampai hati nak ngulur RM1000++ untuk sebuah beg tu yg jadi masalah.

kalau difikir2, aku lg suka guna duit tu buat gi vacation dgn family @ kumpul utk deposit kereta baru ke. jd bkn la aku sorang je , tapi anak & hubby & other family members pun dapat merasa gak.

selagi begini la pemikiran aku ni, memang x tau la bilakah masanye aku sanggup korban kan duit utk handbag yg dah tentu2 depreciate in value ni.

No comments:

Post a Comment