Thursday, December 30, 2010

HANDBAG lagi...

semalam dok sibuk citer pasal handbag kan. nah ambik ko, ari ni crite sedih pasal handbag aku.

hadi dah buat perangai semalam. sebab kepenatan berlari2 sangat kat playground, balik rumah dah ngamuk2 x mau ikut gi dinner. en suami sampai dah nak hilang sabar dibuatnye.

dan seperti dijangka...hadi kalau dah mengamuk2 & menangis2 sure muntah punye. baru aku nak melawa skit dgn baju modernmum yg baru dah selamat kena muntah hadi. nak jadikan crite lg, muntahnye terkena gak kat handbag aku. elok tang zip beg tu.

dah la aku ni memang handbag ada seketul tu je. memang konsep aku, pakai sampai lusuh baru beli lain kan?? nak buat camne. sudahnye...ini lah implikasi dari muntah hadi tu


cantik x handbag aku bw g keja pagi ni??? lawa kan, bright pink lagi cap Ariani. hambik ko...
(sebelum ada yg kata aku riak & takbur, aku nak bg tau la yg aku idak la membeli tudung Ariani yg beratus2 tu. beli time sale RM30-50 je sehelai. itu pun sebab nak merasa).

jom intai skit apa isinya


what's inside: purse, compact powder, kunci kereta, buku danielle steel, perfume & thumdrive 3 ketul

ini aje la yg sempat aku rembat dr dalam handbag. sib baik la esok cuti. hehehe...mcm ada peluang je jd alasan nak beli handbag baru (sambil senyum jahat)

No comments:

Post a Comment