Sunday, June 6, 2010

class beading

kelas ni memang best la...sebab ada 2 org student yg kira sedara mara la. dia org ni memang riuh mulutnya. yg sorang tu plak dtg skali dengan 2 ofismatenye. campur aku jadi 5 orang la. tapi aku ni biasa la, kalau org x kenal lg memang la aku ni nampak pendiam je. jadi tukang gelak je la.

menarik la kelas ni. cumanye aku ni memang x de basic jahit menjahit ni. jadi lembab la skit :-))) maklum la tangan keras. senang kata x de seni punye tgn . memang ms skolah dulu memang x minat lukisan ni & benda2 yg ada unsur lukis melukis @ seni ni.


dengan tangan aku yang keras ni...ini je la yang berjaya aku siapkan. tapi yang penting aku ingatkan step2 yang Pn. Roza ajar. Jadi bleh la aku cuba try test lagi, supaya jahitan aku lebih kemas. InsyaAllah...boleh la aku aku berbaju raya dengan jahitan manik. hihihi... dan kalau ada lagi kelas jahit manik yang lain, aku nak jugak pergi.

No comments:

Post a Comment