Sunday, June 6, 2010

kembar ke???

cuba tengok gambar ni...


kembar ke??? hmmmmm....tidak tidak. budak dua org ni mak bapak lain2. cuma baju je sama & kepala dua2 dah gondol. hihihi..baju memang sama, sebab tukang belinya org yg sama. dia org ni kira bersepupu la. yang senyum nampak gigi tu, itu la anak aku IKHWAN HADI. yang senyum malu2 tu plak, anak adik aku nama MUHAMMAD HAZIQ HAKIMI. panjang nama dia, tapi panggil haziq je. pembeli baju ni, adik ipar aku a.k.a mak si haziq ni la.

kebetulan haziq datang rumah aku pakai baju ni. so, aku pun apa lg cari la baju yg sama untuk hadi pakai. pastu ambik gambar dia org. oh ye...haziq ni tua sebulan dari hadi. haziq lahir 11/10/2008, hadi plak 10/11/2008. nombor tarikh lahir pun lebih kurang je kan. tapi hadi ni bukan bleh main dengan haziq. dia x bagi haziq main mainan dia. maklum la, hadi ni x de adik lg. x tau la nak berkongsi barang. tu yang kedekut amat tu. oh ye...haziq ni ada kakak kembar 2 org.

No comments:

Post a Comment