Tuesday, June 29, 2010

Hadiah Birthday Mama

Shhhhhh...jangan pecah lobang kat mama aku tau. Hihihi...macam la korang tau macam mana nak contact mama aku kan :-)

3 Julai ni 55th birthday mama aku. Last weekend plak ada Jusco Member Card punye sale, so memang kena timing la aku nak cari present kat mama. Dulu aku pernah bagi cincin dan jam tangan kat mak aku. Itu pun kongsi dengan adik beradik aku la.

Kali ni aku nak bagi handbag. Sebab aku tengok mama x de handban yang elok untuk dibawa berjalan atau pergi kenduri kendara. Maklum la pergi keja pakai beg basahan cap Avon je. Aku bukan la nak mengata beg Avon ye kengkawan. Memang beg Avon yang jenis mak aku pakai tu (jenis kain bleh basuh & diberus tu) hanya elok @ sesuai untuk pergi kerja saje. Sebab macam-macam bleh sumbat. Tapi untuk jalan-jalan biar la beg kulit kan.

So, cari punye cari jumpa la beg yang sedap mata aku memandang. Lagipun beg ni nampak la muda skit dan ruangnye pun besar. Pastu boleh kecikkan @ besarkan beg sebab ada zip kat sebelah bawak begnya.


Settle satu hal...ni 22hb ni plak birthday hubby aku. Aduhhhh...apa plak nak bagi ni ye. dulu dah penah bagi HP & jam tangan. Nak bagi perfume, mamat tu bukan suka sgt pakai perfume (keuali yang kawan aku beli kat Mekah @ Madinah untuk dia), mau makan tahun nak abis perfume tu. Hmmmmm... x pe, ada banyak masa lagi nak pikir ni :-)))

No comments:

Post a Comment